Actualitat

Celebrem el volum 50 d’Estils Dance amb una masterclass oberta a tothom

abr. 27, 2026 | Activitats dirigides

Les Piscines Municipals de Manresa arriben a una fita especial: el volum 50 d’Estils Dance, una activitat que, al llarg dels anys, s’ha consolidat com un punt de trobada per a les persones amants del ball i l’activitat física.

Per celebrar-ho, s’ha organitzat una masterclass especial oberta a tothom, amb una tarda pensada per moure’s, compartir i gaudir de la música.

Una tarda de ball i comunitat

L’esdeveniment tindrà lloc el divendres 30 de maig, de 17.30 a 22.30 h, al WOW Club de Manresa, i inclourà:

  • Taller de bachata amb Manu i Lorena
  • Estrena del volum 50 d’Estils Dance
  • DJ set amb DJ Luis de Frutos

Serà una jornada per celebrar el recorregut d’Estils Dance i, sobretot, la comunitat que s’ha creat al seu voltant.

Entrades i accés

  • Gratuït per a abonats
  • 5 € per a no abonats
  • Recollida d’entrades a recepció de les Piscines a partir del 4 de maig

L’activitat és oberta a tothom i no cal experiència prèvia.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.