Piscines Municipals Manresa
Inicio   »  Todas las noticias   »  2019-10-03

OFERTA DE FEINA: PERSONAL D'ATENCIÓ AL CLIENT

SELECCIONEM:

 

Es busca personal per la realització de tasques administratives en relació a l’ATENCIÓ AL PÚBLIC i la resolució de problemes relacionats amb el servei. La contractació serà a jornada complerta, combinat el torn de matí, tarda i cap de setmana (dedicació 37,5 hores setmanals).
 

Formació mínima requerida : Batxillerat o Cicle formatiu de Grau Mitjà en Gestió Administrativa o l’equivalent en FPI així com coneixements d’informàtica a nivell d’usuari i català parlat i escrit correctament.

 

Imprescindible experiència prèvia en feines d’atenció al públic i valorable formació complementària en aquest àmbit.

 

Interessats enviar cv a info@aiguesmanresa.cat - referència PS-023-REPIS fins a 13 d’octubre de 2019.

 

Es realitzarà entrevista personal i prova de coneixements un cop finalitzat el termini per presentar candidatures.

 

Caldrà provar experiència i titulacions detallades en el CV.